Održan tečaj za mentore na Katedri za zdravstvenu njegu

U organizaciji Katedre za zdravstvenu njegu 04. i 05.09. održan je tečaj za mentore vježbovne nastave.  Na tečaju koji se održao petu godinu za redom, prisustvovalo je oko 160 mentora iz radilišta koja su nastavna baze vježbovne nastave za studente sestrinstva Zdravstvenog veleučilišta. Prvo predavanje na tečaju „Palijativni pristup u zdravstvenoj njezi“, održala je Štefanija Ozimec Vulinec, dipl.med.techn., prof.reh., koja se posebno osvrnula na problematiku manjkavog provođenja palijativne skrbi u Hrvatskoj. „Značajan problem, predstavlja nedostatak jasne tranzicije između kurativne faze u palijativnu fazu kako bi se mogla postići kontrola  i ublažavanje simptoma, posebno boli, te  objedinjavanje fizičkih, socijalnih, psiholoških i duhovnih oblika pomoći u očuvanju dostojanstva bolesnika i njegovog integriteta, ali i integriteta obitelji,“ naglasila je Ozimec Vulinec. U predavanju „Menadžment  boli“ koje je izložila Irena Kovačević,  dipl.med.techn., prikazan je suvremeni multidisciplinarni pristup tretmana boli u kojemu je uz prikaz znanstvenih istraživanja u menadžmentu boli, iznijela niz primjera dobre prakse iz vlastitog iskustva. Iznimno je bilo interesantno predavanje Senke Repovečki, dipl.med.techn. iz Klinike za psihijatriju Vrapče pod nazivom: “Osobna moć i usavršavanje.“ Osvrčući se na mogućnosti osobnog rasta, kao i na utjecaj kognitivnog i afektivnog u procesu učenja i poučavanja, Senka Repovečki istaknula je: „Osobno usavršavanje označava disciplinu osobnog razvoja koji se temelji na kompetenciji i sposobnosti. Osobno usavršavanje i učenje nije proces skupljanja sve većeg broja informacija, već razvijanje sposobnosti ostvarivanje željenih rezultata“.

Nadalje, ove je godine potaknuta i rasprava o vrednovanju  vježbovne nastave. Dr.sc. Snježana Čukljek održala je predavanje pod nazivom: „Praćenje i ocjenjivanje vježbovne nastave“, u kojemu je iznijela niz interesantnih podataka o  utjecaju mentoriranja na formiranje budućih profesionalaca – medicinskih sestara i tehničara,  prikazala je rezultate nekoliko  znanstvenih istraživanja o kvaliteti vježbovne nastave te osobna iskustva u ocjenjivanju vježbovne nastave. Polaznici tečaja aktivno su se uključili u raspravu kroz razmjenu prijedloga i iskustava.

Poveži se

Pretplatite se na naš RSS kako biste bili u tijeku sa novostima!