Specijalne teme u fizioterapiji II |
Kratica: STF2FT
|
Opterećenje: 30(P)
+ 0(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 15(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 0(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
V. pred. mr. sc. Ljiljana Vrcić-Kiseljak Pred. mr. sc. Dijana Škrbina
|
Izvođači: |
V. pred. mr. sc. Ljiljana Vrcić-Kiseljak
(
Vježbe u praktikumu
)
Pred. mr. sc. Dijana Škrbina
(
Vježbe u praktikumu
)
|
Opis predmeta: Definicija, klasifikacija i etiologija mentalne retardacije, autističnog poremećaja, oštećenja vida i oštećenja sluha.
Specifičnosti razvoja i funkcioniranja djece i osoba s mentalnom retardacijom, autističnim poremećajem, oštećenjima vida
i oštećenjima sluha, te djece i osoba s višestrukim oštećenjima. Specifičnosti fizioterapeutskog tretmana djece i osoba
sa smetnjama u razvoju i uloga fizioterapeuta u rehabilitacijskom timu.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Škrbina, D., Vrcić-Kiseljak, Lj.: Nastavni tekstovi. Zagreb: Visoka zdravstvena škola, 2005. |
2. |
Greenspan, S., Wieder, S.: Dijete s posebnim potrebama. Lekenik: Ostvarenje, 2003.; str. 1-20; 30-38; 50-62; 87-94; 143-169;
306-315.
|
3. |
Bujas-Petković Z.: Autistični poremećaj. Zagreb: Školska knjiga, 1995.; str. 1-8; 28-47; 81-103. |
4. |
Stančić, V.: Oštećenje vida - biopsihosocijalni aspekti. Zagreb: Školska knjiga, 1991.; 5-14; 52-71; 107-119. |
5. |
Radovančić, B.: Osnove rehabilitacije slušanja i govora. Zagreb: Fakultet za defektologiju,1995.; 1-16; 27-36; 57-67; 142-166. |
10. |
Alexander, D.: Prevention of Mental Retardation: Four Decades of Research. Mental
Retardation and Developmental Disabilities Research Reviews. 4: 50-58, 1998.
|
Preporučena literatura: |
6. |
Moor J.: Playing, Laughing and Learning with Children on the Autism Spectrum, A
practical Resource of Play Ideas for Parents and Carers; Jessica Kingsley Publisher London
and Philadelphia, 2002.
|
7. |
Evans, K., Dubowski, J.: Art Therapy With Children on the Autistic Spectrum: Beyond
Words, 1997.
|
8. |
Beirne-Smith, M., Patton, J.R., Ittenbach, R.: Mental Retardation. Pearson Education,
2001
|
9. |
Dulčić A., Kondić Lj.: Djeca oštećena sluha. Zagreb: Alinea, 2002. |
11. |
Scholl, G.T.: Foundations of Education for Blind and Visually Handicapped Children and
Youth: Theory and Practic. New York: American Foundation for the Blind, 1986.
|
|