Metode zdravstvenog odgoja i promocije zdravlja |
Kratica: MZOPSE
|
Opterećenje: 30(P)
+ 15(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 15(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
|
Izvođači: |
Pred. mr. sc. Živana Miharija
(
Metodičke vježbe, Predavanja, Seminar
)
Pred. Melita Rukavina
(
Predavanja
)
|
Opis predmeta: 1. Učenje i ponašanje: teorije učenja/vrste učenja, strategije i tehnike učenja, motivacija, smetnje pamćenja, zaboravljanje,
koncentracija, vježbe i strategije za poboljšanje pažnje, podučavanje, modifikacija ponašanja, didaktičke osnove organiziranih
oblika zdravstvenog odgoja i obrazovanja, rad s pojedincem i obitelji, rad s malom grupom, rad sa zajednicom, dinamika grupe,
razni oblici grupnog rada. 2. Ljudski odnosi i procesi pomaganja: samosvijest, slika o sebi, samopoštovanje, samopouzdanje,
samomotivacija, samozaštita, podrška. 3. Savjetovanje: ciljevi i ishodi savjetovanja, preduvjeti uspješnog savjetovanja,
opća načela savjetodavnog razgovora. 4. Zdravstveno ponašanje: potrebe, stavovi, vrijednosti, uvjerenja, kultura i običaji. Praktični
dio nastave (vježbe) slijedi teme teorijske nastave.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Barath, A.: Kultura, odgoj i zdravlje, Zagreb, 1995.
|
2. |
Zarevski, P.: Psihologija pamćenja i učenja, Zagreb, 1994.
|
3. |
Varoščić, M.: Izvori znanja u stjecanju zdravstvene kulture, Rijeka, 1991. |
Preporučena literatura: |
4. |
Kyriacou, C.: Temeljna nastavna umijeća. Zagreb, Educa. |
|