Kratica: MRUNFTSF
|
Opterećenje: 30(P)
+ 15(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 15(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
Prof. dr. sc. Boris Neljak |
Izvođači: |
Prof. dr. sc. Boris Neljak
(
Metodičke vježbe, Seminar
)
|
Opis predmeta: Temeljni pojmovi pedagogije; obrazovanje, odgoj, izobrazba i osposobljavanje, uloga učitelja u procesu učenja, etika i podučavanje,
andragogija - cjeloživotno učenje, didaktički principi nastavnog rada: nastavi plan i program, izrada nastavnih planova i
programa. Definicija i razvoj metodike, odnos metodike i drugih znanosti. Predmet istraživanja i specifičnosti metoda
istraživanja u metodici s osvrtom na aktivno učenje: aktivno čitanje i pisanje te rasprava za poticanje kritičkog mišljenja,
suradničkog i iskustvenog učenja. Osnovne karakteristike nastavnog procesa. Organizacijski oblici rada u nastavi, izvannastavni
i izvanškolski organizacijski oblici rada, sadržaji i karakteristike odgojno obrazovnog procesa. Prostori, normativi,
upute za planiranje, izgradnju, održavanje i korištenje nastavne opreme: pomoćno tehnička oprema, vizuelna, auditivna, audiovizuelna
i tekstualna sredstva u nastavi. Neposredno i posredno pripremanje nastavnika za rad; pripremanje nastavnika za izvođenje
nastavne jedinice, korištenje različitih izvora informacija za pripremu nastavne jedinice, vođenje dokumentacije u odgojno-obrazovnim
ustanovama. Evaluacija nastave od polaznika te evaluacija od nastavnika.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Findak,V. (1992). Metodički organizacijski oblici rada u edukaciji, sportu i sportskoj rekreaciji, Hrvatski savez za sportsku
rekreaciju i Mentorex, Zagreb,.
|
2. |
Findak, V. (1997). Programiranje u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, Školske novine, Zagreb.
|
3. |
Vidović, V., Kletzien, S,B., Bekavac, M,C., Grozdanić, V. Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi. Forum
za slobodu odgoja. Zagreb, 2004.
|
4. |
Milat, J. Pedagogija ? teorija osposobljavanja . Školska knjiga, Zagreb. 2005.
|
5. |
Konig, E., Zedler, P. Teorije znanosti o odgoju. Educa, Zagreb. 2000.
|
6. |
Bognar, L., Matijević, M. Didaktika. Školska knjiga, Zagreb. 2002.
|
Preporučena literatura: |
7. |
Kyriacou, C. Temeljna nastavna umijeća. Educa, Zagreb. 1995. |
|