Trening životnih vještina |
Kratica: TRŽVFTSF
|
Opterećenje: 15(P)
+ 0(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 15(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
|
Izvođači: |
Prof. dr. sc. Dubravka Šimunović
(
Metodičke vježbe, Predavanja
)
|
Opis predmeta: Socijalni pristup u provedbi radnoterapijske intervencije. Prepoznavanje i promicanje emocionalne, kognitivne i bihevioralne
kompetentnosti. Trening životnih i socijalnih vještina u procesu rehabilitacije i resocijalizacije. Utvrđivanje liste životnih
vještina. Procjena životnih vještina. Definiranje vještina. Podučavanje. Igranje uloga. Evaluacija i samo-evaluacija. Tematske
radionice prate sadržaje: osnovne potrebe, samopoštovanje, samosvijest, mišljenje, komunikaciju.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Šimunović, D.: Nastavni tekstovi, Visoka zdravstvena škola, Zagreb, 2005. |
2. |
Ajduković, D., Pečenik (1998.) Nenasilno rješavanje sukoba, III izdanje, Zagreb, Alinea
|
Preporučena literatura: |
3. |
Sprague J., Walker D. (2002.): Creating School-wide Prevention and Intervention Strategies. Office of Juvenile Justice and
Delinquency Prevention, Washington, DC.
|
|