Metode odgoja i obrazovanja |
Kratica: MOO6951Z
|
Opterećenje: 15(P)
+ 0(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 15(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
Pred. Melita Rukavina Pred. Janko Babić
|
Izvođači: |
Pred. mr. sc. Živana Miharija
(
Metodičke vježbe
)
|
Opis predmeta: Metodika izrade procjene, plana i programa. Vođenje pismenih stručnih bilješki i evidencija. Učenje i ponašanje: teorije
učenja/vrste učenja, strategije i tehnike učenja, motivacija, smetnje pamćenja, zaboravljanje, koncentracija, vježbe i strategije
za poboljšanje pažnje, podučavanje, modifikacija ponašanja, didaktičke osnove modificiranih oblika odgoja i obrazovanja, rad
s pojedincem i obitelji, rad s malom grupom, rad sa zajednicom (senzibilizacija zajednice). Ljudski odnosi i procesi pomaganja:
samosvijest, slika o sebi, samopoštovanje, samopouzdanje, samomotivacija, samozaštita i podrška. Savjetovanje: ciljevi i ishodi
savjetovanja, preduvjeti uspješnog savjetovanja, opća načela savjetodavnog razgovora.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
1. Bognar, L., Matijević M. (2002.): Didaktika. Školska knjiga: Zagreb
2. Barath, A. (1995.): Kultura, odgoj i zdravlje. Zagreb.
3. Zarevski, P. (1995.): Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
|
Preporučena literatura: |
2. |
1. Crist, P., Scaffa, M (2002): Education for Occupational Therapy in Health Care: Strategies for the New Millennium. Routledge |
|