Kratica: ZNJRT695
|
Opterećenje: 15(P)
+ 0(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 15(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
|
Izvođači: |
|
Opis predmeta: Uloga i važnost uspostavljanja efektivne komunikacije u terapijsko/rehabilitacijskom procesu kod gluhih, nagluhih i gluhoslijepih
osoba. Osobitosti percepcije i recepcije u komunikacijskom procesu kod gluhih, nagluhih i gluhoslijepih osoba. Osnove hrvatskog
znakovnog jezika ? specifičnosti izraza i komunikacije u terapijskorehabilitacijskom procesu. Modifikacije hrvatskog znakovnog
jezika i uporabu drugih alternativnih oblika komunikacije (taktilni hrvatski znakovni jezik, jednoručna abeceda, prstovna
abeceda i dr.). Procjena i odabir odgovarajućeg načina komunikacije za svaku pojedinu skupinu osoba s teškoćama komunikacije.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Tarczay, S., (2005), Znak po znak 1, Hrvatska udruga gluhoslijepih osoba ?Dodir? |
2. |
Tarczay, S. (2003): Komunicirajmo drugačije, Hrvatska udruga gluhoslijepih osoba
Dodir
|
Preporučena literatura: |
3. |
Etheridge D. (1995): The education of dual sensory impaired children, David
Fulton Publishers
|
4. |
Luetke-Stahlman B. Stewart D. (1998): The signing family, Gallaudet university
press
|
|