Menadžment, marketing, poduzetništvo i poslovna etika |
Kratica: MMPPSSAS
|
Opterećenje: 30(P)
+ 0(S)
+ 0(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 0(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
Pred. Dario Naletilić Prof. dr. sc. Aleksandar Racz
|
Izvođači: |
|
Opis predmeta: Slušanjem Kolegija student će naučiti osnovne principe planiranja poslovanja, istraživanja tržišta i kupaca, organiziranja
malih poduzeća, osnovne pojmove financijskog poslovanja i poslovne etike. Također će naučiti što je to strategija, strateški
alati (SWOT, portfelj proizvoda i usluga). Što je marketing i kako funkcionira. Planiranje projekata, analiza isplativosti
ulaganja. Metode upravljanja projektom, uloge i nositelji, projektni plan. Evaluacija ukupnog poslovanja, etički principi.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Priručnik za procjenu radnog učinka, J. Čulig, V. Zovko, Zagreb, Zavod za javno zdravstvo Grada Zagreba, 2000.
|
2. |
Poslovna etika, B. Bebek, A. Kolumbić, Zagreb, Sinergija, 2000.
|
3. |
Menedžment malog poduzeća ? vodič u poduzetništvo, četvrto izdanje, Nicholas C. Siropolis, Zagreb, MATE, Hrvatska obrtnička
komora, 1995.
|
4. |
Procjena vrijednosti poduzeća, Geiserich Eduard Tichy, Zagreb, Faber & Zgombić Plus, 2002. |
Preporučena literatura: |
5. |
Poslovno odlučivanje, P. Sikavica i koautori, drugo izdanje, Zagreb, Informator, 1999.
|
6. |
Poslovna organizacija, M. Novak, P. Sikavica, Zagreb, Informator, 1992. |
|