| 
                  
                     | Kratica: SP26952L | Opterećenje:  0(P)
                        		 + 0(S)
                        		 + 75(KL)
                        		 + 0(KI)
                        		 + 0(PK)
                        		 + 0(SK)
                        		 + 0(L)
                        		 + 0(M)
                        		 + 0(PKL)
                        		 + 0(T)
                        		 + 0(K) |  
                  
                     | Nositelji: | V. pred.  Vjeročka Šantek |  
                     | Izvođači: |  |  
                     | Opis predmeta: Stručna praksa II koncipirana je kao praktična nadogradnja na sadržaje stručnih kolegija prve i druge godine studija. Naglasak
                        u provedbi stručne prakse II je uz radno-terapijsku procjenu i planiranje radno-terapijske intervencije i provedba radno-terapijske
                        intervencije. Studenti kroz stručne kolegije prve i druge godine studija stječu određena stručna znanja i vještine kroz predavanja,
                        seminarsku nastavu, metodičke, te kliničke vježbe. Svrha stručne prakse II je uvježbavanje usvojenih znanja i vještina radno-terapijskog
                        procesa u različitim područjima struke. |  
                  
                     | Jezici na kojima se održava nastava: - - - |  
                  
                     | Obavezna literatura: |  
                     | 1. | Šantek V. (2009.). Nastavni materijali ? interna skripta. Zdravstveno veleučilište. Zagreb |  
                  
                     | Preporučena literatura: |  
                     | 2. | Meriano, C., Latella, D. (2007): Occupational Therapy Interventions: Function and Occupations. Slack Incorporated |  
                     | 3. | Dunn, W.W. (2000): Best Practice Occupational Therapy: In Community Service with Children and Families. Slack Incorporated |  
                     | 4. | Stein F., Soederback I., Cutler S., Larson B. (2006): Occupational Terapy and Ergonomics: Applying Ergonomic principles to
                        Everyday Occupation in the Home and Work.  Whurr Publishers |  
                     | 5. | Stack P. J. (2006.): Art Therapy Activities: A Practical Guide for Teachers, Therapists And Parents (Plastic Comb). Charles
                        C. Thomas Publisher Ltd. Illinois |  
                     | 6. | Christiansen  C. (Ur). (2000): Ways of Living: Self-Care Strategies for Special Needs. AOTA |  |