Kratica: SP26952L
|
Opterećenje: 0(P)
+ 0(S)
+ 75(KL)
+ 0(KI)
+ 0(PK)
+ 0(SK)
+ 0(L)
+ 0(M)
+ 0(PKL)
+ 0(T)
+ 0(K)
|
Nositelji: |
V. pred. Vjeročka Šantek |
Izvođači: |
|
Opis predmeta: Stručna praksa II koncipirana je kao praktična nadogradnja na sadržaje stručnih kolegija prve i druge godine studija. Naglasak
u provedbi stručne prakse II je uz radno-terapijsku procjenu i planiranje radno-terapijske intervencije i provedba radno-terapijske
intervencije. Studenti kroz stručne kolegije prve i druge godine studija stječu određena stručna znanja i vještine kroz predavanja,
seminarsku nastavu, metodičke, te kliničke vježbe. Svrha stručne prakse II je uvježbavanje usvojenih znanja i vještina radno-terapijskog
procesa u različitim područjima struke.
|
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
|
Obavezna literatura: |
1. |
Šantek V. (2009.). Nastavni materijali ? interna skripta. Zdravstveno veleučilište. Zagreb |
Preporučena literatura: |
2. |
Meriano, C., Latella, D. (2007): Occupational Therapy Interventions: Function and Occupations. Slack Incorporated |
3. |
Dunn, W.W. (2000): Best Practice Occupational Therapy: In Community Service with Children and Families. Slack Incorporated
|
4. |
Stein F., Soederback I., Cutler S., Larson B. (2006): Occupational Terapy and Ergonomics: Applying Ergonomic principles to
Everyday Occupation in the Home and Work. Whurr Publishers
|
5. |
Stack P. J. (2006.): Art Therapy Activities: A Practical Guide for Teachers, Therapists And Parents (Plastic Comb). Charles
C. Thomas Publisher Ltd. Illinois
|
6. |
Christiansen C. (Ur). (2000): Ways of Living: Self-Care Strategies for Special Needs. AOTA |
|