Provjera korisničkih podataka
Ne možete ući u neki sustav (Studomat, Moodle, SUN…) a mislite da upisujete dobru lozinku… Provjerite da li znate svoju lozinku na poveznici
https://moj.aaiedu.hr/.
(nakon otvaranja prozora klik na Moj e-identitet)
*U slučaju da ne možete ući u sustav kontaktirajte nas na helpdesk@zvu.hr i zatražite novu lozinku.
Za nastavnike...
- Upute – Microsoft teams u ZVU dvoranama
- Priručnik za korištenje sustava Moodle
- Upute za instalaciju office365 paketa
- Upute Microsoft teams – Interaktivna e-Nastava v1.1
- Upute – integracija kamere u powerpoint (Office365)
- Priručnik za korištenje sustava Moodle – priprema ispita
- Potpisivanje pdf datoteke
- Upute – video snimanje na IPAD-u
Za studente...
- Kako dodati domenu ZVU kao sigurnu (Ako mail poslan sa @zvu.hr maila kod Vas završi u spam pošti molimo da slijedite upute kako to ispraviti.)
- Upute Microsoft teams – Obrana završnog rada
- Upute Microsoft teams – Interaktivna e-Nastava za studente v1.2
- Naputak studentima Zdravstvenog veleučilišta nastavno na održavanje ispita u e-okruženju
- Podešavanje maila na IOS i Mac uređajima
- Podešavanje maila na android uređajima
Moodle aplikacija
QR kod za aplikaciju
Preuzimanja
- SafeExamBrowser IOS – poveznica za Iphone i Ipad uređaje
- SafeExamBrowser MAC (10Mb) – za Mac uređaje*
- SafeExamBrowser (310Mb) – za Windows uređaje*
- SafeExamBrowser (65Mb) – za Windows 7 uređaje*
*Prije instalacije otpakirajte zip datoteku u neki folder
*Upute za Windows uređaje pogledajte ovdje.
*na Ipadu ili Iphoneu nakon instalacije SafeBrowserExam-a u polje “Enter the URL of an Institution which supports SEB” treba upisati https://www.zvu.hr/moodle.seb ili sken niže navedenog QR koda
Uporaba javnih računala
UPORABA JAVNIH RAČUNALA
Prava korisnika Uporaba odobrenih resursa računala (procesorsko vrijeme, radna memorija, prostor na disku, raspoloživa programska podrška); uporaba svih mrežnih usluga i servisa koji nisu zaštićeni lozinkom ili pisanim upozorenjem vlasnika. Usluge i servisi moraju se koristiti u skladu s eventualno postojećim pravilima njihove uporabe; postavljanje pitanja o načinu rada na javnom računalu i načinu uporabe raspoložive programske opreme HELP DESK službi Zdravstvenog veleučilišta na e-mail adresu: helpdesk@zvu.hr ; uporaba korisničkog računa kao i sve eventualne druge odobrene usluge su besplatne za korisnika.
Obveze korisnika pridržavati se svih pravila, uputa i odluka koje odredi CARNet, a koje uređuju rad korisnika na računalima povezanim u mrežu CARNet (navedeni dokumenti dostupni su na adresi URL: http//www.carnet.hr/Pravila/), kao i pravila, upute i odluke koje uređuju rad korisnika na javnim računalima Zdravstvenog veleučilišta odmah, odnosno u najkraćem mogućem roku, prijaviti administratoru računala ili HELP DESK službi sve uočene prekršaje, kako one koje je napravio sam korisnik tako i drugi korisnici, te pružiti pomoć (u granicama svojeg znanja) glede otklanjanja eventualne štete; ne provoditi zabranjene akcije, kao što su:
- uporaba tuđeg korisničkog računa;
- davanje na uporabu svojeg korisničkog računa drugim osobama;
- izmjena identifikacijskih podataka kojima se korisnik predstavlja u mreži, posebno takve izmjene koje mogu imati za posljedicu lažno ili nepotpuno predstavljanje korisnika u mreži. Izričito se zabranjuje mijenjajnje imena i prezimena korisnika;
- lažno predstavljanje kroz uporabu mrežnih usluga i servisa;
- uporaba resursa ili podataka koji su dani na privatnu uporabu drugim osobama. Iznimno, nije prekršaj uporaba onih podataka i resursa koje vlasnik proglasi javnim za neku grupu korisnika;
- stavljanje informacija na javnu uporabu putem postojećih mrežnih servisa bez suglasnosti vlasnika informacija;
- uporaba računalnih resursa izvan granica ili na način koji korisniku nije odobren. Ukoliko nije siguran glede prava i načina uporabe nekog resursa, korisnik je dužan obratiti se administratoru računala odnosno HELP DESK službi.
- uporaba mrežnih usluga i servisa koji su zaštićeni lozinkom ili pisanim upozorenjem vlasnika;
- uporaba mrežnih usluga i servisa mimo pravila njihove uporabe;
- izvođenje, odnosno instalacija i izvođenje programske podrške koja ometa rad računala ili mijenja (može promijeniti) prava korisnika i dostupne resurse;
- ometanje drugih korisnika u radu;
- uporaba mreže za distribuciju komercijalne programske podrške ili programske podrške za koju ne postoji suglasnost vlasnika ili nije označena kao javno dostupna;
- masovna distribucija pojedinačnih poruka (npr. e-mail, fax-server) bez dozvole sistem adminstratora;
- uporaba korisničkog računa u komercijalne svrhe;
- distribuiranje lažnih podataka o mreži, pravilima rada te CARNet-u i institucijama članicama;
- distribuiranje ili publiciranje informacija koje su suprotne opće prihvaćenim moralnim normama ili narušavaju ugled ili privatnost pojedinca;
- distribuiranje ili publiciranje informacija protivno načelima ponašanja na mreži (Netiquette);
- davanje netočnih ili zastarjelih podataka u svrhu ostvarivanja korisničkih prava.
Sankcije za nepridržavanje pravila Težina prekršaja određuje se prema tome da li je prekršajem nastala (mogla nastati) šteta za druge korisnike, računala ili računalnu mrežu, te u kojem je obimu eventualna šteta.
lakši prekršaj – nije nastala šteta za druge korisnike, računalo ili mrežu. Moguće sankcije: opomena (upozorenje). teži prekršaj – dva puta ponovljen lakši prekršaj unutar razdoblja od 1 godine ili prekršaj kod kojeg je nastala šteta za jednog ili više korisnika ili je mogla nastati šteta za sve korisnike na računalu ili u mreži. Moguće sankcije: oduzimanje prava uporabe računa na javnim računalima od min. 1 mjesec do godine dana, u iznimnim slučajevima i trajno. Davanje netočnih ili zastarjelih podataka u svrhu ostvarivanja korisničkih prava smatra se teškim prekršajem. Uporaba mrežnih usluga i servisa mimo pravila njihove uporabe može se smatrati teškim prekršajem. Osim navedenih sankcija, prekršitelj snosi odgovornost za učinjene prekršaje i nastalu štetu u skladu s drugim pravilima CARNet-a, kao i važećim zakonima u Republici Hrvatskoj.