(Hrvatski) Objavljena knjiga iz ERASMUS+ SIMBA projekta u nakladi Zdravstvenog veleučilišta

Sorry, this entry is only available in Croatian.

Kao rezultat drugog paketa projektnih aktivnosti ERSAMUS+ SIMBA međunarodnog projekta upravo je publicirana prva knjiga pod nazivom Competency Framework and Implementation Guidelines for Simulation-based learning in Occupational Therapy Education. Riječ je  o projektu koji razvija paket alata za primjenu učenja i vrednovanja temeljenog na simulaciji (eng. simulation-based learning and assessment ili SBL) u svim fazama obrazovanja prvostupnika radne terapije. Kako je projektni tim sa Zdravstvenog veleučilišta vodio ovaj radni paket, knjiga je publicirana u nakladi Udžbenici i priručnici Zdravstvenog veleučilišta u digitalnom obliku kao e-knjiga. Sadržajno, riječ je o priručniku koji je nastao sustavnom analizom  literature, uvažavajući rezultate provedenih fokusnih grupa i svjetskih okvira kompetencija radnih terapeuta. U prvom dijelu detaljno su kategorizirane i opisane kompetencije radnih terapeuta s naglaskom na one koje su primjerene za usvajanje simulacijskim metodama poučavanja, a drugi dio  je oblikovan kao jedinstveni vodič za simulacijsko učenje i poučavanje u kontekstu radnoterapijskog obrazovanja. 

Autorice knjige su Claire Sangster Jokić, Laurence Magerat, Andreja Bartolac i Ivana Klepo, a knjiga je dostupna svima na mrežnim stranicama projekta: https://simba.turkuamk.fi/results/

Projekt je ušao u svoju treću i posljednju godinu aktivnosti u kojoj se  dovršava praktični priručnik za nastavnike, 30 testiranih scenarija simulacije i standardizirani alat za procjenu kompetencija za planiranje, provedbu i evaluaciju SBL-a u obrazovanju radnih terapeuta. Više informacija o samom projektu i dostupnim resursima pogledajte na službenoj stranici projekta: https://simba.turkuamk.fi/